Schizofreni-onsdag

|
Idag hände en mycket uppseendeväckande tilldragelse i Linas liv. Och den kallas BIOLOGIPROV. Hmm tycker vi om det? NÄ.
Får Lina godkänt? DET HOPPAS VI PÅ.

Annars då? Jodå, tack Lina för att du frågade!
Har du det trevligt i skolan och så då? NEJ (eller jo lite för mina vänner är roliga).
Men det funkar? HMM ja :c
Vad har det hänt för trevligt idag då? ...jag VET att det har hänt trevliga saker, men jag kommer inte på några, även efter fem minuters tankepaus. Edit: Vi slapp datakunskapen!
Så det var smågrejer eftersom du inte kommer på något då alltså. Japp. Men det regnade, vilket var otrevligt!
...jaså det säger du? Vi oroade oss för att bli blöta i rumpan när vi cyklade hem, men ironiskt nog var det det enda ställe jag var torr på när jag kom hem.
Hmm. Sådeså.
Imorgon då? Då ska vi äta på restaurang Lovisa är det tänkt, om nu alla kunde skrapa ihop 70 spänn.
Vad ska du göra nu då? Duscha och raka benen känns lockande. Men jag borde nog plugga historia.

Vid närmare eftertanke är nog inte jag heller i besittning av 70 kronor just nu. (Och från början hade jag tänkt klaga på mitt födelsedatum i det här inlägget, men så blev det tydligen inte.)

0 araber i lägenheten: